Mallig terv

Marie på Filippas ringde mig vid 2 tiden och sa att min låda med hundmat hade kommit. Så jag ringde pappa som cyklade dit och hämtade maten. hade en rabattlapp med 10% så jag fick hundmaten för 607kr istället för 670 kr. Eller om det var 680kr. Jaja. Nu har han mat så det räcker ett tag, toppen!
 
Tänkte gå ut och träna honom en sväng idag men det blev inte av. Körde lite med klicker inomhus istället, vi tränade på Buga och nu sitter det, fast ibland funkar det lika bra att snurra enligt terven. Han fick kampa lite också, jäklar vad het han var. Han kampade på väldigt bra, ja så att det ena handtaget lossnade till och med, tur att jag har några stycken på lager just för sånna situationer.
Han började till och med att skälla! Sa "Skall" lite bestämt och ja, fick ett riktigt skall tillbaka. Annars lät han bara som en grinig 11 årig flicka. Haha.
 
Han ska snart få kvällsmat och sen blir det godnatt. Eller ja, för Izors del (får jag hoppas??) han har haft tokryck och sprungit runt, runt, runt här hemma. Flög upp i min säng och försvann lika fort. Tror han fick tag i lite extra krut när han var ute. Absolut det sista han behöver!
 
Sitter bara och tänker på brukslägret vi ska på. Det kommer att vara himmelriket för mig och terven, just det jag vill hålla på med (IPO först och främst då). Izor kommer nog älska det. Han älskar att jobba, och jobba med det han är gjord för, även fast har mest utställningslinjer i sig så har brukslinjerna verkligen slagit igenom. Märks även att det finns malle i honom längre bak i leden, min malliga terv. Just vad Izor är.



Kommentarer
Postat av: carla

Hello!
Vi kom på att Misti använda kamprulle glömde vi hos er :P Men den får ni så nu har du en EXTRA hahaha. ;)
Har ni biltema där uppe?
Kollade genom och dom säljer kamprullar som vi två har nu för 30 kr och en lång jävel för 40 kr. kolla vet jag! :)
kram från Carla & Misti Co. <3

Svar: Då måste det varit den jag hittade i garderoben, haha! Ja vi har biltema här, åh ska gå dit någon dag nästa vecka då!! Tack för tipset :D
Stor kram från oss <3 ni är saknade!
Mandana Veysi

2012-08-30 @ 03:49:27
URL: http://memyselfanddogs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0