Krångel med internet

Mitt internet krånglade igår så det blev inte nå bloggande. Sen mådde jag väldigt dåligt psykiskt så jag skulle endå inte orkat att blogga.
 
Sover hos en vän idag, vi har varit ute en sväng i skogen och det var jätteroligt tyckte Iz, jag blev lite förvånad att han inte fick tokryck och började springa. När han sprungit en bit så väntade han in mig annars så ropade jagt bara stanna och han lyssnade. Han hoppade upp på stora stenar och hoppade över stockar. Han trivs verkligen i skogen, det är så synd att vi bor mitt i stan. Men jag ska börja åka ut till en skog som ligger ca 20 minuter med buss från mig.
 
Nu ska vi slå på en film och sen vet jag faktist inte vad som händer. Kanske blir en liten uppdatering senare ikväll. Men nu vet ni varför jag inte bloggat! Hoppas eran dag har varit lika bra som våran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0