Hemma

Tio i fyra var vi framme i Gävle. Vi hade tur när vi klev på tåget, endast en person satt i djurvagnen, inga djur. Blev så lättad då det är fruktansvärt jobbigt när han ska göra utfall i tåget. Det har hänt 2 gånger. Inte roligt alls. 
 
Han hade brett ut sig mitt på golvet och sov. Tänk att för 7 månader sen hade han aldrig sett ett tåg, och nu kliver han på tåget utan några problem och lägger sig och sover/vilar. Han är så fruktansvärt trygg i sig själv. Jag har haft tur, det är inte alla tervuerener som är så säkra. Som nu när vi väntade på tåget, det åskade nå fuktansvärt och han la sig ner och brydde sig inte alls. Inte det minsta tecken på stress. 
 
Innan vi åkte hem så var vi till Jycke och CO där jag köpte lite VoH då de hade extra pris, sen vi var inne på ÖB och jag köpte läderfett som jag ska smörja mina skor, jacka, hundhalsband och koppel med. Och ett stort oxben åt Izor. Ojojoj vad populärt det var! Ska börja köpa det åt honom, det här benet kommer han kunna tugga på väldigt länge.
 
Tänkte gå till en kompis med Iz men jag känner mig lite deppig, vi får se om jag blir lite piggare så kanske vi går men jag är tveksam, ska slå på en film och bara vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0