Hallon

Blev inge hundbad varken igår eller idag. Bilen är inlämnad på verkstad så vi har inte kunnat ta oss någonstans. däremot har vi gått en promenad och hittat massor av hallon. Har även fått massor av äppelgrenar som ska med hem till långöronen. voffsingarna har fått mat och imorgon beger vi oss hem till Gävle. På torsdag är det upprop i skolan, tror ni att jag är pepp? näe, skulle inte ha någonting emot 2 månaders ledighet till. 
 
Det börjar bli mörkt nu på kvällssidan och det gör mig mindre motiverad till hundträning på kvällen. Nu när skolan börjar så förväntar jag mig att vi kommer att jobba med våra hundar så då kommer Izor få mycket mental träning först och främst. 
 
Snart närmar det sig även hundutställningen som jag ska jobba på, ska fixa en ledighetslapp till den 31. Det kommer att bli kämpigt att åka buss vid 5 på morgonen men det är det förhoppningsvis värt! Hoppas på 3 soliga dagar men kommer att ha med mig ett renställ utifall att. Vädret går inte att lita på, speciellt inte nere i Gävle. 
 
Jag har trots det fina vädret inte fotograferat någonting med kameran, varför? jag har helt enkelt inte haft ork eller lust. Har även idag haft värk i kroppen som gjort mig väldigt slö.
 
Ska strax ner och putsa mina kängor och kolla lite på tv, mina 14 håls har inte kommit än. Suck... 
 
Bjuder på tre instagram bilder som jag knäppt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0