Gårddagens bilder och söderhamn

Var ute med vovvarna en lång stund idag tränade Iz lite. Läggandet sitter kanonbra nu! Ställandet likaså. Högersvängarna måste vi träna mer på, han hänger inte riktigt med. Sen när det har blivit bättre så ska vi ta tag i apportbocken. 
 
Det blev lite fotografering och sen lite boll lek i en rastgård innan vi gick till Anna och fikade. Efter att hag suttit där ett tag gick Izor och jag till Pauline och fika och pratade i drygt 2 timmar innan jag begav mig hem. Tog ett par timmar att få igång internet eftersom det krånglar hela tiden! Blir galen.
 
Idag åker iallafall Iz och jag till Söderhamn. Vi tar troligtvis 13.06 tåget alt 15.07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0