En natt till

Vi stannar en natt till här i Söderhamn! Imorgon ska vi till en djuraffär som precis har börjat sälja VoH och har därför halva priset på maten! Ska köpa en 10 korvar, (kommer bli tungt att bära med all packning). Ska även ut i trädgården och klippa lite grenar åt kaninerna. Grenar är väldigt uppskattat hemma hos långöronen. 
 
Idag har det blixtrat och åskat. Allt inom loppet av 3-4 minuter. Sen blev det fint väder och nu är det sol ute. Hundarna och jag hoppde till när det började åska då det lät sjukt högt. Milla började skälla och sprang in i huset, Iz stod och buffade lite och kom sen och mös med mig. 
 
Ska snart ut och kasta lite boll (får passa på när jag är här då jag inte kan ha honom lös i stan om det inte är en rastgård och det är inte alls lika roligt att kasta boll i en rastgård).
 
Nu är det sol och varmt ute, 24 grader i skuggan. Skönt! Ska inte sitta här inne nu utan jag går ut. 
Är vädret lika bra hos er så borde ni också vara ute nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0