Carla har åkt hem

Idag åkte Carla och Misti hem, åh jag saknar dem redan. Vi har haft så roligt dessa dagar, jag trivs verkligen med henne. Hon har lovat att komma hit snart igen, vi kommer även ta en tripp till Malmö när det passar oss båda. Misti är en underbar tervtik och vacker! 
Carla har även hjälp mig med Izor när det gäller hundmöten. Dessa dagar har hon hållt Iz under promenaderna och jag Misti och det har gått jättebra. Han har skrikigt som en stucken gris när hon korrigerat honom även om hon bara sa Nej. Det är ren protest från hans sida men hon har inte låtit honom vinna en gång. Till slut ignorerade han många hundar fast han gått ca 1,5 meter från den. Han har inte ens tittat åt deras håll. Jag kör med samma metoder som hon har gjort med honom och det ger resultat. Är så tacksam för tipsen och råden från henne.
 
Bilder från gårddagen kommer imorgon, sover hos Sabina ikväll så kan inte ladda upp några bilder. Nu ska hon fixa mina naglar och sen ska vi kolla på Hitta Nemo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0