Badbilder

Vaknade runt 12 idag och kom på att jag skulle vara på sjukhuset kl 2! Shit tänkte jag och väckte Sabina, slängde i Izor mat och sen gick vi till bussen.  Jag fick springa sista biten, herregud jag måste träna min kondition. Kunde inte andas riktigt när jag hoppade på bussen, när vi hade åkt ca en kvart så kunde jag andas normalt. Fick gå en rask promenad hem och lämna Iz och sedan gå till bussen. När jag kom till hållplatsen så stod det att det är nya tillfälliga hållplatser eftersom det ska vara någon festival utanför mig. Jahapp sa jag och började tjura. Gick till station och såg att den tillfälliga hållplasen vaqr där. Klockan tickade och 5 i 2 kom bussen. Var på sjukhuset 13 över men de sa ingenting. Fick vänta en 20 minuter och sjuksköterskan bad så mycket om ursäkt. Skulle taq blodprov och hon fick sticka mig 2 gånger eftersom mina vener är så kassa. Första sticket fick hon knappt en droppe blod från och fick en punka så mitt armveck är lite blått. Men jag har fått en värre punka då hela underarmen var kolsvart! Men andra sticket så fick hon blod iallafall. Det är lite synd att det bara är på högerarmen de kan sticka mig då de absolut inte får blod från den andra och att mina vener på högerarmen är så svåra att hitta. Kom iallafall hem för en liten stund sen, väntar på pappa så att kan gå till banken för att föra över pengar till Lisa som betalat mina Dr Martens. Jag vann budet på 10 hålen också, så jag får 2 Dr Martens för 1012 (frakt är inräktat) inte alls dåligt då de kostar drygt 2000kr stk då de är org från England. Ska även passa på att fixa ett bankkort. Pappa ska senare till Dollarstore och köpa tuggben åt prinsen.
 
Nu kommer iallafall badbilderna på Iz och Misti! 
Fick detta av Carla, 2 bitstockar med 2 handtag (den ena har Iz redan invigt) 1 boll med snöre, en halti, en fästingplockare, en vattenleksak/dummie, och en leksak till Iz som han älskar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0