-

I idag började dagen med att vi blev uppdelade i grupper ute i Vallshage, vi skulle leta efter olika växter och djur. Det var svinkallt och fruktansvärt tråkigt, efter det hade vi lunch. Fick inte i mig mer än 2 potatisar och en tzayspet. Sen hade vi mentorstid och komunikation, efter det var det skolfoto, sen slutade vi.
 
Väntade på bussen med Sabina, sen gick jag och mötte upp Robin för att spela biljard med hans kompisar Fille och Tim. Jag har spelat biljard 1 gång tidigare i mitt liv så jag är inte något proffs direkt. Fick ner 3-4 bollar under hela timmen. Efter det så var Robin och Tim sugna på mat så jag följde med dem till en pizzeria där dem åt, köpa en cola och var nöjd. När de hade ätit klart så begav jag mig hemåt. 
 
När jag kom hem så var det en väldigt glad terv som välkomnade mig otroligt mycket när jag öppnade ytterdörren. Gosegrisen! Borstad igenom ena sidan på honom, ska ta andra sidan snart. Har gett honom käk, han fick lammframdelar(?) och kycklingklubbor. Mums! 
 
Världens tråkigaste blogginlägg men jaja. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0